INTEGRACJI
NOWY WYAMIAR
KONFERENCJI - ON-LINE
NOWY WYMIAR
MARKETING  &  PUBLIC RELATIONS

 

Nasze usługi

gadzety

Gadżety reklamowe

Gadżety z logo firmy upominki projekt i druk materiałów poligraficznych: zaproszeń, ulotek, plakatów, materiałów szkoleniowych, konferencyjnych itp

więcej

fireworks

Atrakcje na imprezy

Duża różnorodność imprezy plenerowe i w pomieszczeniach dla dorosłych i dla dzieci stała współpraca bezpośrednie kontakty z artystami.

więcej

catering

Catering

Wieloletnia współpraca ze sprawdzonymi firmami cateringowymi, restauracjami i hotelami w Polsce i za granicą Małe grupy i duże imprezy imprezy plenerowe, piknikowy grill warsztaty kuli ...

więcej

red_03

Wyjazdy firmowe

szkoleniowe motywacyjne zjazdy jubileuszowe study tours - dziennikarze, wyjazdy studyjne integracyjne sportowe (narty, spływy, jachty itp.) wycieczki w Polsce i za granicą

więcej

red_07

Dla dzieci

Mikołajki bale karnawałowe dzień dziecka pikniki wycieczki kolonie, obozy atrakcje podczas wydarzeń (dmuchańce, malowanie buziek, konkursy, zawody itp.) imprezy na terenie sklepów, Galerii handlowych

więcej

Konsultant

Dla kogo polecamy nasze usługi

Zapraszamy do współpracy firmy, instytucje, sklepy, galerie i wszystkich, którzy planują organizację imprezy.

Misja

Oferujemy to na czym się znamy i lubimy robić najbardziej – kompleksowo organizujemy imprezy firmowe i wyjazdy turystyczne, oszczędzając Państwa czas i pieniądze.

Słownik pojęć

Konferencja
Wydarzenie zainicjowane przez dowolną organizację w celu spotkania i wymiany poglądów, rozpowszechnienia informacji, otwarcia dyskusji lub przekazania w określonym środowisku opinii na temat konkretnego problemu albo zagadnienia. Konferencja nie musi być powtarzalna ani zgodna z tradycją ewentualnych poprzednich spotkań. Choć nie ogranicza się formalnie czasu trwania tego typu imprez, to konferencje trwają zwykle krótko i mają określone cele. Konferencje są wydarzeniami o mniejszej skali niż kongresy.
Kongres
Regularnie powtarzane spotkanie (zjazd) dużej grupy osób (od kilkuset do kilku tysięcy), najczęściej w celu przedyskutowania konkretnego tematu. Kongres trwa zwykle kilka dni i w tym czasie odbywa się równolegle kilka sesji. Przerwa pomiędzy kolejnymi kongresami jest stała i ustalana z góry. Kongres może się odbywać raz na rok, co drugi rok lub w innych stałych odstępach czasu.
Konwencja
Formalne spotkanie przedstawicieli np. instytucji ustawodawczej, grupy społecznej lub zawodowej w celu przekazania informacji na temat określonej sytuacji, omówienia jej oraz uzgodnienia przez uczestników przyszłych działań. Zwykle czas trwania konwencji jest ograniczony, a częstotliwość – nieokreślona.
Szkolenie
Impreza, podczas której uczestnicy gromadzą się w określonym terminie i miejscu w celu uzyskania in-formacji lub doskonalenia swoich umiejętności. Szkolenia mogą być „zamknięte”: uczestniczą w nich wtedy osoby zatrudnione u jednego pracodawcy, lub „otwarte”, kiedy firma prowadząca szkolenie oferuje program dostępny dla wszystkich zainteresowanych.
Targi i wystawy
Prezentacja produktów lub usług zaproszonej publiczności, w celu poinformowania zwiedzających oraz pobudzenia sprzedaży. Targi i wystawy są ważną częścią sektora turystyki biznesowej, ponieważ stymulują do podróży (zarówno wystawców, jak odwiedzających targi) i generują popyt na usługi tury-styczne.
Impreza motywacyjna (incentive event)
Impreza (podróż), której uczestnikami są pracownicy, sprzedawcy, agenci. Jest opłacana przez przedsiębiorstwo w ramach nagrody za realizację odpowiedniej sprzedażylub innych zadań, za wyróżniające się osiągnięcia lub jako zachęta na przyszłość.

Dlaczego warto z nami współpracować?

Każdy projekt wymaga indywidualnego podejścia, starannego przygotowania i sumiennego poprowadzenia, aby na długo pozostał w pamięci jego uczestników.

Współpraca z nami pozwoli Państwu nie tylko to osiągnąć, ale również optymalne wyliczyć nakłady finansowe i uzyskać zakładany efekt spotkania.

Współpracujemy z: